Garantia Produselor
CONDIŢII GENERALE
Garanţia comercială reprezintă certitudinea calităţii unui produs şi se aplică oricărui produs de folosință îndelungată comercializat de Quasar Express SRL. Prezentul certificat de garanţie respectă drepturile conferite prin lege consumatorului, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 și OG 21/1992 şi altor legi în vigoare.
Quasar Express SRL se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.nuka.ro si cu caracteristicile inscrise in factura.
Consumatorii, în cadrul termenului de garanție, vor avea dreptul: să solicite repararea produsului, fără plată, într-o perioadă de timp rezonabilă de la data la care a fost adusă la cunoștință lipsa conformităţii, sau a predat produsul spre remediere, cu excepţia situaţiei când această măsură este imposibilă (dacă nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire decat in urma comenzii catre producator).
Prezenta garanţie se aplică numai consumatorilor PERSOANE FIZICE care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse în afara activităţii lor profesionale sau comerciale, industriale sau de producţie. Quasar Express SRL garantează produsele care sunt folosite în mod obișnuit și în condiții normale.
TERMENUL DE GARANŢIE
Conform prevederilor legale și a mențiunilor din prezentul certificat, raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii. In cazul persoanelor juridice garantia este de 1 AN.
SOLUTIONARE:
În cazul în care Consumatorul constată, în cadrul termenului de garanţie, un defect de fabricaţie, cu excepţia uzurii normale, a defectelor existente la data achiziționarii pentru care s-a acordat preț special sau a materialelor considerate consumabile, va contacta Vanzatorul pentru a depune o solicitare de reparare sau înlocuire, împreună cu dovada reclamației, dovada achitării prețului (bon fiscal) și certificatul de garanţie.
Prezenta garantie acoperă orice defecțiune cauzată de un defect de fabricație, nu și deteriorări externe (zgârieturi, loviri, tăieri, rupturi, spargeri, dezlipiri, cojori ale vopselelor, arsuri, orice detriorari fizice, chimice sau mecanice vizibile la livrare care nu sunt reclamate la receptia marfii).
Quasar Express SRL va repara produsul sau il va înlocui in cazul in care defectul nu se poate remedia. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, de maxim 90 zile, din momentul când Quasar Express SRL a luat la cunoştinţă de deficienţele respective sau Clientul a predat produsele spre remediere. Nu este considerată depășire a acestui termen situația în care Clientul refuză să predea produsul Vânzătorului și Vânzătorul nu poate dispune repararea/înlocuirea produsului.
Dacă organismul tehnic care efectuează expertiza tehnică constată că defecţiunea nu s-a datorat unor defecte de fabricaţie sau că, Cumpărătorul nu a respectat instrucţiunile de manipulare, montaj şi întreţinere, contravaloarea expertizei se suportă de Cumpărător. Dacă neconformitatea se datorează unui viciu ascuns, contravaloarea expertizei este suportata de către vanzator.
Garanţia se aplică părţilor componente ale produsului reparat sau materialelor înlocuite în timpul perioadei de garanţie rămase, începând de la data achiziţiei produsului iniţial. Componenta înlocuită nu prelungeşte garanţia produsului.
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră (nu afecteaza functionalitatea produsului).
Garanţia nu se aplică în cazul revânzării produselor sau utilizării acestora în scop profesional.
7. Nu se acordă garanţie în următoarele cazuri:
- Cumpărătorul nu prezintă, la reclamaţie, factura şi dovada achitării produsului (chitanta/bon fiscal, etc).
- Defectiunea este cauzată de orice reparare, montare, asamblare, demontare, vopsire sau orice interventie asupra produsului care nu a fost efectuata de personal autorizat (personal calificat al Producatorului, Vanzatorului sau Cumparatorului). In cazul in care cumparatorul monteaza cu personal autorizat atunci va prezenta cand face sesizarea factura si bonul fiscal de la societatea autorizata.
- Defecţiunile sunt din cauza intemperiilor, unor calamităţi, contaminării cu lichide, substanţe chimice sau cu efect distructiv
- Defectul reclamat este din vina cumpărătorului – prin actiunile sau inactiunile sale fie nu respecta instructiunile prezente, fie foloseste necorespunzator produsul, inclusiv prin depozitare inadecvata, cauzand deteriorari.
- Garanția nu acoperă uzura normală a produsului, sau defectele cauzate prin orice acțiune chimică sau mecanica, precum: spargere, tăiere, ardere, zgâriere, lovire, rupere, exfoliere a vopselei lacului sau foliei, umflare, sfâșiere, decolorare, descoaserea, tocirea sau scamosarea materialului textil, expunerea produsului sau a unor părţi componente direct la soare sau la o altă sursă puternică de căldură, defectele cauzate în urma contactului cu apa, vopsire sau sunt cauzate de transport sau manipulare necorespunzatoare.
- toate tipurile de materiale de acoperire (stofa, piele ecologica, piele naturala in special) se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel a confortului cat mai ridicat husele nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezute, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.
- produsele tapitate cu material de tip catifea poate avea in urma ambalarii si transportului diferite cute sau tasari (presari) a materialului, acest aspect nu este considerat un defect de fabricatie
- nu se considera un defect de fabricatie materialul textil, al tapiteriei, care se incarca electrostatic.
- cusaturile de sub produsele tapitete, de sub tetiere, de sub cotiere, din interiorul lazii pentru depozitare nu sunt cusaturi cu rol estetic, acestea au rol exclusiv de imbinare a materialului
- Intervenția, repararea sau modificarea produsului (debitare, găurire, vopsire, lipirea altor repere), folosirea de feronerie sau accesorii, neautorizate.
- În cazul în care produsul a fost amplasat în aer liber, expus la apă sau depozitat in mediu cu umiditate crescută, in spatii cu igrasie, mucegai, expus direct la soare sau la o sursă de căldură (aeroterme, calorifere, seminee, sobe, etc) sau de lumina puternica;
- In cazul în care pe produs au fost depozitate alte obiecte cu greutate mult mai mare, in lipsa unor prevederi speciale, mentionat la fiecare produs, nu se permit greutati mai mari decat cele mentionate in acest certificat;
- In cazul în care nu au fost respectate şi aplicate întocmai instrucţiunile de folosire şi întreţinere;
- In cazul în care mobilierul de perete a fost fixat greşit, sau din cauza deteriorării pereţilor casei, care nu suportă decât o anumită greutate;
- In caz de diferente de nuante pe acelasi cod de finisaj sau pe acelasi material de acoperire daca produsele in cauza nu au fost comandate in acelasi timp pe aceeasi comanda (pot fi diferente de nuanta de la lot la lot);
- In caz de furt, folosirea produsului în regim industrial, în scop profesional, în locuri publice sau caz de revânzare;
INSTRUCTIUNI GENERALE DE INTRETINERE
A. Principalele instrucţiuni generale de întreţinere sunt cele de mai jos, completate de instrucţiunile specifice produsului, (daca instructiunile din colet contrazic cele de mai jos, se aplica instructiunile din colet specifice):
- Daca asamblarea produsului nu se realizeaza de catre echipa autorizata de Quasar Express SRL, dezambalati cu grija, fara a folosi obiecte taioase sau ascutite, evitati taierea sau zgarierea materialelor, in orice ocazie.
- Pozitionati produsul in pozitie sigura, pentru a evita rasturnarea.
- După dezambalarea produsului, verificaţi dacă este complet, nu lipsesc componente sau accesorii, apoi eliminaţi elementele de
ambalare (carton, pungi, polistiren, cuie, agrafe etc.); acestea nu trebuie să fie lăsate la îndemâna copiilor pentru că pot deveni
periculoase;
- Utilizaţi/depozitati produsul în încăperi cu temperatura normala (intre 15- 30 grade Celsius), departe de pereţii cu igrasie, mucegai,infiltratii sau sursele de căldură sau lumina puternice, in conditii de umiditate normale (50-60% umiditate), fara daunatori;
- Aşezaţi produsul pe suprafeţe plane, daca nu exista o astfel de suprafata planietatea se va obtine prin folosirea penelor de lemn sau
material plastic, atentie sa nu va raniti la montarea corpurilor;
- Evitati schimbările bruşte de temperatură, curenţi de aer sau acţiunea directă a razelor solare, de lumina sau factorilor de mediu
agresivi;
- Depozitaţi produsul într-un mediu lipsit de praf, agenţi corozivi şi vibraţii puternice;
- Nu asezati direct pe suprafata produsului obiecte fierbinţi, umede, lipicioase, murdare sau care pot produce zgârieturi sau deteriorari;
- Praful de pe mobilier se va şterge numai cu o cârpă moale şi uscată şi se vor folosi doar produse de curăţat specifice materialului de
fabricatie;
- Dacă trebuie să deplasaţi piesa de mobilier trebuie ca aceasta să fie golită de greutăţi; în acest fel se va uşura manipularea şi se evită
apariţia riscului de rănire sau deteriorare, nu mutati mobilierul prin tragere sau impingere. Manipularea corpurilor de peste 15 kg se
va face de catre cel putin 2 adulti si se vor folosi accesorii specifice de mutat mobila.
- Nu folositi produsele in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate;
- Nu sariti pe mobilier, saltele, cu miez elastic, canapele, paturi; nu plasati saltele pe cadre de pat cu margini ascutite, cu aschii, sau
fisuri.
- Nu folositi produse de curatare care contin solventi chimici sau alcool, (orice solutie speciala trebuie incercata intai pe o suprafata
mica, ascunsa);
- Nerespectarea prezentelor instrucţiuni duce la pierderea garanţiei.
B. Instructiuni specifice privind utilizarea si intretinerea mobilei corp:
- nu se recomanda incarcarea politelor, barelor de haine, sertarelor cu cantitati mai mari decit cele permise
- apa se va utiliza in cantitati foarte mici sub forma unei carpe puțin umede. Dupa stergere folositi o carpa uscata. Lemnul si furnirul sunt foarte sensibile la lichide de aceea toate lichidele varsate pe un astfel de produs se vor sterge imediat.